dimarts, 6 de novembre del 2012

L'Slow Food i l'elaboració de melmelades

Aquest divendres passat, quan encara estàvem a la fira de Tardor del Món Sant Benet, quan les quatre persones que quedaven ja començaven a passar i estàvem a punt de plegar, l'Ester del bloc de la Picarona , que col·labora a Ràdio Sabadell, ens feia una trucada per parlar de l'slow food i de les melmelades. 

Aquí teniu el resultat:



Aquesta és la nostra petita aportació a revalorar els productes pròxims i de qualitat.

6 comentaris:

  1. Bones!!
    estem fent un seguiment per posar-nos al dia amb els bloggaires del sopar d'aquest Divendres. I és que som novates en això del blog i n'hi ha algun que tot i que ens sonava molt no coneixiem.
    A partir d'ara us seguirem de ben aprop!!
    Fins divendres!!
    petunets!!

    ResponElimina
  2. Enhorabona noies per l'entrevista!! Sóc la Mar del blog El que no mata engreixa. Ja us he vist algun cop pel meu blog....i jo també em quedo per aqui per seguir-vos :)
    Espero veure-us el divendres. Petonets. MAR, de EQNME

    ResponElimina
  3. ës que no hi ha com els productes de la terra... d'aprop. Petons.

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!! Sou..genials!!!
    El divendres ens podrem conèixer una mica més!!!
    Petons,

    Olga

    ResponElimina
  5. Si jo ja ho deia.....us coneixo de fa molt temps!!! Us vaig veure al programa Cuines, de TV3!!! La vostra melmelada l'he fet un munt de vegades!!! ...i entre la meva família i amistats té molt èxit!!!
    Aiiiiixxx!! Coneixeré a uns bloggeres famoses!!!!
    Us deixo l'enllaç del meu blog de la vostra recepta!!!
    http://lacuinadelolga.blogspot.com.es/2012/02/torrada-de-melmelada-de-pebrot.html

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats!! Feu uns productes de gran qualitat i n'heu de fer difusió! Us mereixeu tot el reconeixement!! Cada vegada és més difícil trobar productes artesans...

    ResponElimina