diumenge, 19 de maig del 2013

Cireres amb nata i melmelada d'albercoc

Amb les primeres cireres acostumem a menjar-les de totes les maneres imaginables. A la nevera sempre tenim nata i alguna melmelada. Les meves filles tenen dos dies complicats a la setmana, dos dies que cremen moltes calories, i  intento posar alguna cosa dolça al dinar. Aquest va ser un èxit total.
Les cireres eren les primeres, sense ser molt dolçes, estaven prou bones.


Necessitem:
• 12 cireres per persona
• 250 cl de nata per muntar
• 10g de sucre
• 125g de melmelada d’albercoc o la que vulguem


 Haurem de treure els pinyols de les cireres, muntarem la nata amb el sucre. I ja podem muntar els plats, o els recipients individuals. Primer posarem les cireres, després una capa de nata, al damunt una capa fina de melmelada i ho acabarem amb una altra de nata. Ho decorem al gust. I bon profit!
 

10 comentaris:

  1. Les teves filles tenen dos dies complicats... jo en tinc cinc!!!! quan ho tornaràs a fer que vinc ;-)

    Aquests dies amb les fotos que esteu posant al face dels cirerers ens esteu fent posar les dents llargues, heheh

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  2. M'agrada l'idea que els dies complicats podrem tenir un postre tan dolç i tan maco :o)
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
  3. Ahir vaig menjar les primeres cireres de la temporada, que dies enrere encara anaven molt cares, i quan comencem a picar no podem parar. Em sembla que les que queden les faré amb la teva recepta, que així han de estar de vici!!! Petons.

    ResponElimina
  4. Vols dir que ho podrem ressistir tot això?!
    Aviat ens veurem, ja friso...m'encanten les cireres.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Les primeres cireres son les mes bones... serà per que fa quasi un any que no en menjem???
    Jejejejjej
    Pasa pel meu blog a recollir un parell de premis
    http://elsfogonsdelavianuri.blogspot.com.es/2013/05/tanda-de-premis.html
    Ptns i salut!!!
    Lourdes

    ResponElimina
  6. Cireres, cireres,...Aviat en menjaré i de bones! Estic esperant una trucada...
    Nani

    ResponElimina
  7. Qué buena pinta, has preparado un delicioso postre fenomenalmente presentado!!!

    ResponElimina
  8. M'està entrant salivera.... :P
    si paseu pel nostre bloc us hem deixat un detallet. Esperem que us agradi.
    http://bibpastissets.blogspot.com.es/2013/05/premi-versatile-blogger.html

    ResponElimina
  9. Ostres, això és de gordus, gordus, eh?...jeje. Bona presentació.

    ResponElimina